Mediated Life

Mitt i Vi-Media, Media 2.0, Promatör-revolutionen och Deltagarjournalistikens välsignade värld. Circa 2006.

tisdag, februari 07, 2006

Ironi? Eller…

I dag, efter många år i närheten av Sveriges allra mest rosa tidning gick det upp för mig att det finns en avdelning i Dagens Industri som heter “Näringsliv”. Helt allvarligt – har jag fattat så fel hela tiden. Är DI egentligen en tidning om mat? En tidning om kultur? En tidning om fornsibiriska tandborstar? Vilket som är den i så fall ohyggligt dåligt gjord.

“Det finns en avdelning i Dagens Industri som heter Näringsliv…”

Men jag misstänker att det är ett fall av dåligt vinjettskapande – och ett fall som genast borde gå på remiss till redaktionsledningen. För som det är nu blir det faktiskt bara komiskt…

Eller har jag fattat fel? You tell me.

Technorati Tags: , , ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home